Het beste internet

Internet opties:

Online Backup – Extra 500 GB opslagruimte


+ € 4,96

per maand.


U bent slechts één klik verwijderd van uw bestelling!


Hieronder vindt u een overzicht van uw gegevens en uw geselecteerde producten. Wanneer dit klopt, kunt u de bestelling bevestigen.

Mijn gegevens

Jan-Willem – Klantenservice

Heeft u toch nog vragen? Of wilt u advies over welk product het meest geschikt is voor u? Bel ons gerust, want Jan-Willem en zijn team helpen u graag verder.

Vraag het Jan-Willem

Veelgestelde vragen

  • Wanneer zeg ik mijn huidige abonnement op?

    U zegt zelf uw huidige abonnement op bij de provider. Als u een telefoonabonnement heeft van een andere provider en overgaat naar Bellen van Solcon, zal Solcon uw telefoonabonnement opzeggen en uw nummer overnemen. Op deze manier kunt u uw telefoonnummer behouden.

  • Hoelang duurt de levering?

    De duur van de levering hangt af van uw aangevraagde dienst. Neem na het plaatsen van uw bestelling telefonisch contact op met onze Klantenservice via 088 - 003 22 22 om de status op te vragen.

  • Waar vind ik de installatie handleidingen?

    De handleidingen zijn te vinden op de website

Wat gebeurt er met mijn bestelling?


Bestelling
Bedankt voor uw bestelling. Een bevestiging is naar u onderweg.

In behandeling
Uw bestelling wordt door ons in behandeling genomen.

Voortgang
Solcon neemt contact met u op om diensten op te leveren.

Complete Opleverservice
De diensten worden keurig door een Solcon monteur opgeleverd mits u anders heeft aangegeven.

Klaar voor gebruik
Wij wensen u veel internetplezier. Laat uw beoordeling achter op solcon.nl.